PANTERRA GROUP w mediach
Jednym z naszych najważniejszych elementów działalności jest prowadzenie edukacji w zakresie recyklingu budowlanego. Wiele osób w dalszym ciągu sądzi, że po przeprowadzonym remoncie jedyną legalną opcją jest wywóz gruzu na specjalny skład. Niewielu zaś wie, że odpady w postaci pokruszonego betonu, stłuczki ceramicznej i innych elementów gruzu można ponownie przetworzyć. Dzięki temu nie tylko ograniczamy koszty związane z utylizacją tak problematycznych odpadów. Przyczyniamy się w ten sposób do ochrony zasobów naturalnych i redukcji śladu węglowego.
Za pomocą własnych środków komunikacji docieramy do obserwującej nas społeczności w social mediach. Pokazujemy alternatywy przedsiębiorcom i osobom fizycznym, które nie zdawały sobie sprawy z istnienia recyklingu budowlanego. Prezentujemy korzyści z naszych działań, które odczuje zarówno społeczeństwo, jak i środowisko naturalne. Dla współpracujących z nami podmiotów oferujemy kompleksowe, rzetelne wsparcie i rozsądne gospodarowanie odpadami budowlanymi. Przyspieszenie i zwiększenie popularyzacji recyklingu budowlanego będzie możliwe przy współpracy Panterra Group i mediów.
Temat recyklingu budowlanego w dalszym ciągu jest swoistym terra incognita, nad którym warto się pochylić. Chętnie zaangażujemy się w promowanie wartościowych informacji, walkę z tak zwanymi fake newsami oraz przedstawieniem wiedzy w ciekawy i łatwo przyswajalny sposób. W tym celu zachęcamy przedstawicieli mediów do kontaktu z naszą firmą. Porozmawiamy z każdym portalem, niezależnie od zasięgu, środka komunikacji czy rodzaju tekstu. Szczególnie gorąco zachęcamy media branżowe z zakresu budownictwa, ekologii i ekonomii, z którymi jesteśmy w stanie podjąć realną i stałą współpracę informacyjną.
Co może zaoferować Panterra Group sektorowi medialnemu? Przede wszystkim ciekawe i angażujące teksty, które nie tylko rzucą światło na naszą branżę, ale także wygenerują kliknięcia i odsłony. Współpracując ze specjalistami w zakresie marketingu. jesteśmy w stanie zaproponować gotowe artykuły na temat recyklingu budowlanego, przygotować tekst na wybrany temat z naszej dziedziny, jak również odpowiedzieć na pytania w formie wywiadu. Przykładem naszej współpracy jest rozmowa z portalem Newsweek, w który poruszamy kwestie szeroko rozumianego recyklingu budowlanego, CSRu, wizji na polską ekologię budowlaną i planowanych inwestycji.